CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages


#JIKA HATI ADALAH ISTANA.CHENTA ADALAH SINGGAHSANA.KETULUSAN IALAH MAHKOTA. KESETIAAN ADALAH PIALA TERINDAH.SENYUMAN KEKASIH ADALAH TAHTA.KEJUJURAN DAN KETULUSAN ADALAH PUSAKA#

sin chan wit shizuka

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 6 March 2014

~kekuatan hati~



assalamualaikum..

lama sangat menyepikan. mood bercerita tak datang. hanya membaca aje ade. hihi. ok sekaran life masih mencari-cari kehidupan. masih banyak perkara belum selasai. hanya ALLAH je la tahu persaan. berat sungguh asa nak hadapi. rezeki masih belum untuk diri ini.

siyes life sekarang rasa macam tak tenang. hari-hari berfikir masa depan. usaha-usaha. tawakal. bersabar. itu aje yang mampu buat. berdoa. mudahan ada rezeki memihak pada diri. kalau fikir pada dunia sekarang memang merunsingkan. semua perkara bukan sangat mudah. sangat perlukan kesabaran yang tinggi.

mudahan tahun ini ada perkara yang mampu diselesaikan. boleh menggurangkan beban yang asa sangat berat di kepala. mungkin life orang lain lagi teruk. semoga semua mampua hadapi. rasa sukar terima bila ape yang dirancang masih belum tercapai. rasa sebak di dada pun ada. siyes memang kekuatan hati aja yang paling utaman sekarang.

harap mudahan dipermudahkan urusan dan rezeki dimurahkan. apa yang diharapkan berhasil berkat usaha. doa dan tawakal.

mohon diberi keizikan olehNYA..

amiin..

No comments: