CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages


#JIKA HATI ADALAH ISTANA.CHENTA ADALAH SINGGAHSANA.KETULUSAN IALAH MAHKOTA. KESETIAAN ADALAH PIALA TERINDAH.SENYUMAN KEKASIH ADALAH TAHTA.KEJUJURAN DAN KETULUSAN ADALAH PUSAKA#

sin chan wit shizuka

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, 21 September 2013

#biasa dia ye# :)

Assalamualaikum..

hari ni nak cite pasal budak bambam yang dah noty sekarang. dah besar kan and dah kenal orang. rindu okeh kat dia. sekarang dah masuk 7 bulan da. aktif. geraamm ye tengok dia. hu2. sape lagi kalau bukan si bambam Batrisya ni.. :)


see..grrrmm.. je tengok kan.?hu2

sekarang dah pandai ikut orang dah. tak boleh tengok orang bersiap pakai tudung mula dia pun sibuk aje. angkat tangan nak suh orang dukung. hu2.. kalau tak amik nanti haa jap tu nangis la. pastu dah kenal nama dia. panggil penuh nama dia terus cari-cari suara orang yang panggil. lepas tu tersengeh jew! (^_____^)
nak wat cam ner papa dia kalau men dgn dia panggil nama penuh jew.. tu yang dia ingat nama dia ape. gud.gud. satu perkembangan yang bagus kan. huhu.

satu tabiat dia ni kalau dia ngantuk pun dia tahan. kalau suh tido menangis ya ampun macam di cubit-cubit. hihi.. kalau tido sendiri la. maksudnye dalam buai ke.. kena pandai-pandai pujuk baru la dia diam.. takut orang tinggal dia la tew! suka benor bejalan ini budak.. :) kalau dapat berjalan mak aiii.. tersenyum aje.. tapi kalau ada mama dia xpe sebab dia tau mama dia tak tinggal kan dia.. senang je la nak tido. she cleaver girls! 

siyes Dhiya Alya Batrisya ni suka sangat berjalan okeh! kalau dia duduk dalam walker dia pstu duduk depan pintu grill rumah. lalu Si Cina Apek jalan kaki pun boleh dia sedih-sedih naka ikut keluar. rasa macam terkurung la tew! orang jalan tak bawa dia.. haiiisssh! trisya.trisya.. huhuhu.. lawak je asa. budak kan macam-macam hal ade. 

pastu suka makam. bagi je ape sume masuk mulut. hihi.. sekarang tak pandai jalan lagi. tak atau la pasni kalau dah pandai berjalan camne. asanye kena kunci selalu pintu takut keluar sendiri.. hihihi. pape pun dia ni senang nak jaga. cuma masa nk tido kalau xde mama dia je susuh ckit sebab nak kena pujuk dulu. ada mama n papa dia tak pe la.. senang aje.. sebab tau orang tak tinggal dia kan.. 
ok jom see the pic!
    

see..muka bahagian boleh keluar kannnn! hu2
                
si bambam gurls!
hay! saya Sis Bat. kata mama saya! omel x?

amacam ada bran ka?wa Kak Long kawasan okeh! hu2
 okeh pic last ni ada maksud tersendiri..

apakah???
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


tadaaaa

haha.. abis la mama n papa dia.. :)

okei bye bye.... peace yo!

No comments: