CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages


#JIKA HATI ADALAH ISTANA.CHENTA ADALAH SINGGAHSANA.KETULUSAN IALAH MAHKOTA. KESETIAAN ADALAH PIALA TERINDAH.SENYUMAN KEKASIH ADALAH TAHTA.KEJUJURAN DAN KETULUSAN ADALAH PUSAKA#

sin chan wit shizuka

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 3 April 2013

# kerana dirimu begitu berharga.. katenyeee! #

Assalamualaikum..

fuhhh!! sambil lap peluh.. giler tak berpeluh dah 3jam terconggok kat bangku menunggu giliran di panggil. dengan cuaca yang memnag baik. kepanasan melanda. hakhak. sangat bersabar semua yang ade di sini. nak wat  acaner dah "dirinya begitu berharga". tidak kisahlah selama mana kena menanti pasti ku tunggu tanpa rasa jemu. gitew! :p hakhak. ok let me story dari mula ye. sebenar-benarnya ahad baru ni aku ke butik FAREEDA sebab sane ade sale tudung. kebetulan ahad tu adalah hari last sale di tambah pula masih lagi hari cuti untuk yang bekerja makanya berduyung-duyung la si duyung-duyung comel geng gurl gurl ni ke butik itu. seawal pagi sudah siap sedia beratur mengambil no giliran untuk masuk ke dalam itu butik ye. siyes saya tidak tipu! ini siriussss! amik no giliran ye semua. :) terbaik yee..

aku gerak ke sane dalam pukul 10.30 pagi camtu. memang malam tu dah skodeng fb fareeda tengok tudung mana yang nak kan. dah kat citu ada lah terbaca yang kalau ramai orang datang tidak mustahil mereka akan buat sistem nombor. dan kawan aku jugak ade dah cakap katenya setahu dia kat cane kena amik giliran masuk. dia bagi masuk pun ade limit orang. haha aku pada mula macam pikir biar betul cenggitu. ingat tak la ramai mane kan. so makanye pagi ahad tu bermula pengembaraan aku. pengembaraan la sangat kan. hahaha. sampai sane area 10.30 lebih. sekali tengok perghh! ramai okeh orang tengah menunggu kat depan butik tu. asa macam aish biar betik ni. macam jakun kejap. tapi i tetap kaverrr okkeh! walaupun first time sampai harus wat-wat biase. hakhak.

so aku dengan kawan aku pun jalan la menuju ke butik itu. terus ke pintu dan tengok ade staf tengah kasi no giliran kat customer. maka aku pun ke sane la kan nak amik no giliran. *bajet dah biase padahal kalut jugak*  sekali dapat no giliran ke 1272. hahaha hamik kau dah beribu2 no. ku pikirkan baru bape orang. terus asa nak pitam jap. so decided dengan kawan aku tawakal je la. alang-alang dah datang kan. maka bermula episod penantian kami di sini. #redha dalam pasrah# haha. no pun start dengan 1000 dah. so lagi 272 orang baru aku boleh masuk. memang betul2 redha la kan.

aku tengok orang yang tunggu memang siyes penyabar la semua. ada yang sanggup datang dengan anak-anak, anak kecik lagi like baby dan husband yang boleh aku bangga kan. siyes super duper penyabar ye kawan-kawan. acaner aku tak cakap suami yang sangat-sangat penyabar. yela tempat menunggu bukan la banyak kerusi dorang sedia ye. memang kerusi betul2 depan butik aje. dah orang macam ulat je ramai mana cukup kan. dengan cuaca panas lagi bawa anak-anak. nama lagi budak bukan boleh duduk diam. lama-lama bosan la dorang kanmula menangis la. itu la ini la. tapi siyes aku tengok boleh di katekan kebanyakkan geng yang datang semua bawa suami dorang. sanggup okeh tunggu sampai berjam-jam teman isteri beli tudung. okeh aku ulang tudung ye. hahah. yee.. memang berbaloi sebab kualiti tudung ini sangat bagus. dan mereka-mereka yang mampu memang tak salah nak beli sebab untuk kepuasan diri mereka. mungkin mereka dah planing kan kewangan mereka so tu berani beli tudung yang semahal itu. tapi suami dorang aku respect sangat sabar ye. bertabah aje menanti jadi peneman si isteri. hakhak. dengan anak-anak lagi. dan suami dorang tak kisah kan isteri dorang beli tudung mahal-mahal dan ade saggup masuk beli sekali tolong isteri. haaa cer cakap ramai tak laki sangguh bersabar sebegitu. siyes aku asa beruntung sangat ade laki macam tu. hakhak. bak kate kawan aku maybe laki dorang sume redha yela bagi upah kat isteri. sanggup lahirkan anak kan. hahaha. apesalahnye sekali sekala berhabis duit untuk isteri. tak gitew! #ayatcover pompuan la tew# hihihi

mungkin juga sebab sistem butik ini yang mendorong dorang ni bawa teman. sebabnye ade jenis-jenis tudung yang limited dan sorang hanya boleh beli satu aje okeh! so kalau dah nak bli banyak harus bawa teman utk tolong belikan. dah la bila sampai giliran korang akan dia panggil seramai 25orang setiap satu panggilan masuk dalam butik dan boleh memilih or dengan kate lain shopping selama 10minit aje dalam butik itu. hakhak. giler x?? perempuan shoping dalam masa 10 minit. kau mampu?? tapi siyess aku tak tipu ye. bila dah cukup masa 10 minit nanti staf dorang akan cakap time untuk bayar. haha. so kenan pegi bayar la ye. tapi tak ape sebab korang tak akan rasa teragak-agak sebeb sume kualiti sama je. tak takut terslah pilih pun. makanya di sini ingin ku kata kan bila ko dah melangkah masuk dalam butik itu cepat-cepatlah mencari tudung pilihan anda tanpa membuang masa. tak payah pandang orang sebelah ye. fokus itu penting. haaa gitew! dah 10 minit ko nk sembang-sembang tak ade maknanye la ye. hi2. ape pun bek korang servei dula patern macam mana korang nak sebelum pergi shopping baru la korang tak buang masa untuk pilih yang macam mana nak. sebab memang stok tudung mahal ni terhad dan patern dia akan sentiasa di update dan bilangan dia pun limted. dah namanye pun tudung "EKSKLUSIF" harus la di jaga rapi. tengah panas-panas siap jahit terus orang beli. kau mampu gitew?

hehe. tapi memang betul kualiti tudung ni terbaik. dari ladang la. berbaloi kalau mampu nak beli. untuk kepuasan diri sendiri if ade duit lebih. :) memang sangat eksklusif.. :) i likeee..... >_<


ni dari luar ye. kat BB Bangi


ni kat dalam butik tu

nie keadaan kat dalam 
butik


 ce
nggini la ropenye yee ramai orang.. caye x.caye x?
tapi time aku pegi kurang sikit dari ni. time ni mybe promisi besar lagi kot.

homel je dorang kan... :)

sume pic sumbangan dari pak cik google ye..
okei bye bye.
peace!

No comments: