CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages


#JIKA HATI ADALAH ISTANA.CHENTA ADALAH SINGGAHSANA.KETULUSAN IALAH MAHKOTA. KESETIAAN ADALAH PIALA TERINDAH.SENYUMAN KEKASIH ADALAH TAHTA.KEJUJURAN DAN KETULUSAN ADALAH PUSAKA#

sin chan wit shizuka

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 13 March 2013

#duka di saat suka#

Assalamualaikum..

tersentuh plak rasa ati ni.. siyes sedih dengan jalan cite tu. "Surat Dari Langit Biru" okeh sape yang layan drama ni pasti tau kan macam mana jalan cite ni. saat sedih memang giler sedih okeh stop meleleh ayak inguss gitew! huh! bila tengok jalan cite dia asa macam ohh beratnye kisah hidup Zarul ni.. dari kecik sampai besar memang hidup dalam keadaan delima, sedih, risau, takut.. semua perasaan yang menyiksaan jiwa.. haih! aku plak yang asa sesak dada tengok cite ni okeh.. siyes asa tersusuk masuk dalam jantung ni hah! see..betapa berkesan okeh cite tu.. stop meleleh air mata.. sob.sob.. :( so finally cite ni baru je abis semalam.. okeh siyes puas hati tengok ye.. ending yang masih teratur dan ade penyelesaian dia.. memang cite ni mengajar erti kehidupan dan harus menerima takdir dariNya.. setiap perkara yang terjadi sama ada baik dan buruk ada hikmahnya. Wallallah Hualam.. "hanya DIA yang Maha Mengetahui sebaik-baik kejadian..."

"Although they plan,
Allah has also planned,
And ALLAH is the
Of PLANNERS"

setiap ujian yang Allah berikan ada hikmahnye
semakin ALLAH sayang pada seseorang hambanya
semakin kuat ujian dariNya

"REDHA PERLU DI CARI BUKAN DINANTI"

No comments: