CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages


#JIKA HATI ADALAH ISTANA.CHENTA ADALAH SINGGAHSANA.KETULUSAN IALAH MAHKOTA. KESETIAAN ADALAH PIALA TERINDAH.SENYUMAN KEKASIH ADALAH TAHTA.KEJUJURAN DAN KETULUSAN ADALAH PUSAKA#

sin chan wit shizuka

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, 10 November 2012

II Murtabak maggi versi cikloliy II

assalamualaikum...

alooppp....*sambil jeling2 anjeerrr gitewww* #pitam#

okeh..tetiba pos pasal makanan je lpas lama tak de entry.. hihi.. belasah je la ek.. sebab siyes aku sekarang tak cukup mase... aku pun xtau ape yang aku sibuk kan.. kalah pak cik cleaner kolej aku yang suka wat pencemaran bunyi pepagi dengan bunyi blower iteww! siyes ase nak hantuk kepala ke dinding bila suara blower tu menghampiri bilik aku! tekaaannaaannnnn! ( T ___ T ) sob.sob..

eh okei lari topik sudeh! meh nak kasi tunjuk.. murtabak maggi versi aku ler,,... mesti leleh la ayak liur hampa sume.... jom kite roll erkkk.....
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
slllluuuuurrrrrppppppppppppp

aiiii,...tak kan dah leleh ayak liur kotttt.... lum tunjuk lagi nih...


kahkahkah...

okei2... kite teruskan  misi pencarian yeee...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-

--
-
-
-

-
-
--
-
tadaaaa......
nyum..nyummm
best mkna di kala musin hujan sebegini....
(^___*)

ok now aku laparrrrrr bila tangok pic ni...
jom selongkar laci  cari makanan!!!! 
hehehe




p/s: mau pulang kg esok pagi....jgn jels ualllss...:)

1 comment:

Si JaRi kOntOt said...

aippp resepi sayerr tuh!! leh kne saman nieh.. hahaha