CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages


#JIKA HATI ADALAH ISTANA.CHENTA ADALAH SINGGAHSANA.KETULUSAN IALAH MAHKOTA. KESETIAAN ADALAH PIALA TERINDAH.SENYUMAN KEKASIH ADALAH TAHTA.KEJUJURAN DAN KETULUSAN ADALAH PUSAKA#

sin chan wit shizuka

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 11 July 2012

II HOBI baru terr.. kau ado?? (^_*) II

assalamualaikum..

ok sekarang kat bilik dah jadi hobi baru plak selain celik mata on laptop..tengok pesbuk..tengok blog.. tengok gosip geng retiss.. cek email.. maka ari ini tercetus satu hobi baru iaitu aktiviti menajamkan minda yang memang tak penah nak tajam..tumpul je memanjang..haha.. so jom kite menajamkannye dengan melakukan aktiviti ini.. siyess memang buat minda korang jadi tajam okei! bukan tajam minda je.. mata sekali jadi tajam.. ahakzz.. 

ok mesti korang nak tau ape ke hal nye la aku duk sibuk bercerita ni kan... ok meh sini aku kasi role ek..

jom...

-



-




-




-



-



-




-



-



-



-




tadaaaaa


kau ado??
haha..poyo gilerr kot statment!
macam la orang len tak pernah buat kan..
ntah aku je yang dah ketinggalan..
kihkih.

alaa...korang mesti tak terkejuzz pun kn..
cer korang tengok yang ni plk...


hehehe..
seee buku punkategori child jew!!

xde yang hebat pun..
but..bagi aku yang otak karat ni saje mau kasi
berkilat sikit so asah la cikit2
huhu
berfaedah cikit kn aktiviti harian aku''

orait...
bye bye..

(^_^)


No comments: