CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages


#JIKA HATI ADALAH ISTANA.CHENTA ADALAH SINGGAHSANA.KETULUSAN IALAH MAHKOTA. KESETIAAN ADALAH PIALA TERINDAH.SENYUMAN KEKASIH ADALAH TAHTA.KEJUJURAN DAN KETULUSAN ADALAH PUSAKA#

sin chan wit shizuka

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 31 July 2012

II dia ada saat aku memerlu II

assalamualaikum...

salam ramdhan.. walau pun dah puase ke 11 tapi rasanye masih belum terlewat kalau diri ini nak meyampaikan.. aduh sedikit formal ayat di situ ye.. #pitam# 

lama menyepi..huhuhu.. bukan ape tak ade idea nak menaip.. so just lebih gemar jadi silent reader jew.. bace stroy blog-blog yang aku suka skodeng.. dapat hilang rasa boring.. :)

okeh cakap pasal bulan ramdhan kan.. kali ni aku sambut dengan sederhana.. dan yang paling suke.. rezeki aku bulan puase kali ni murah.. alhamdulillah.. syurkur sangat! dapat berkongsi rezeki dengan kawan-kawan..:) walaupun penat kami terima dengan hati terbuka.. buat dengan ikhlas.. alhamdulillah selesai dengan baik... (^_^)

okeh lagi satu yang buat aku suke.happy.gembira. sebab:

#dapat sama-sama puase dengan inchek chenta saya hari pertama puase

#dia ada berrsama saya time saya perlukan dia..

#sama-sama bersusah dengan saya siapkan kerja yang diamanahkan.. :)

alhamdulillah


# jangan biarkan beban membunuh impian #
be strong and honest