CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages


#JIKA HATI ADALAH ISTANA.CHENTA ADALAH SINGGAHSANA.KETULUSAN IALAH MAHKOTA. KESETIAAN ADALAH PIALA TERINDAH.SENYUMAN KEKASIH ADALAH TAHTA.KEJUJURAN DAN KETULUSAN ADALAH PUSAKA#

sin chan wit shizuka

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 4 April 2012

rest in peace my prend!

assalamualaikum...

okeh! siyes menggigil asa badan aku.. tetiba dapat berita yang kawan sekolah aku dah meninggal coz excident jam 8.00 pm tadi kat Kok Lanas, Kota Bharu.. dengar cite excident dengan lori.. dia dengan kete dan kete dia hancur teruk.. siyes macam tak caye okeh! kawan aku ni dak pandai.. memang sangat pandai la.. result SPM gempak pun xnak g mane2 n stay kat sekolah menengah amik STPM coz nak jadi Lowyer.. time STPM pun dia best student okeh! 4.00! student terbaik negeri kelantan bacth aku.. so bila dapat tau dia excident dan meninggal kat situ terus cam terkejut gilerrr!

to my prend!

walau kite tak sama agama n bangsa.. aku doa kau tenang di sane.. semoga kau aman di sane...
sangat terasa kehilangan kau.. kau memang the best prend.. sume orang suke kawan dengan kau.. kau banyak bagi nasihat dan supot untuk kawan-kawan.. kau tak sombong even ko budak pandai.. moga family ko tabah hadapi dugaan ini.. amin!

No comments: