CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages


#JIKA HATI ADALAH ISTANA.CHENTA ADALAH SINGGAHSANA.KETULUSAN IALAH MAHKOTA. KESETIAAN ADALAH PIALA TERINDAH.SENYUMAN KEKASIH ADALAH TAHTA.KEJUJURAN DAN KETULUSAN ADALAH PUSAKA#

sin chan wit shizuka

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, 1 January 2012

welcom 2012 and goodbye 2011...

assalamualaikum...




ok ari ni dah 1 januari 2012..maka sudah berakhirlah tahun 2011 kan?mesti korang banyak cite-cite menarik suka duka dalam tahun 2011 kan??haruslah coz dalam hidup manusia ni macam-macam dugaan akan berlaku..tak ade sape pun yang hidup dia tak pernah ada masalah dan tak akan ada manusia yang hidup dia selalu bermasalah..akan ada kebahagian dan kegembiraan.. 

so...like me juge..ada suka dan duka dalm tahun 2011 ni... saat paling gembira tahun 2011 bagi aku adalah saat aku sah digelar mahasiswi dan dapat menamatkan pengajian aku dengan cemerlang.. saat paling manis bila aku mampu membahgiakan orang-orang yang paling aku sayang dengan kejayaan aku..hari konvokesyen merupakan hari yang paling bersejarah dalam hidup. aku mampu menamatkan pengajian dalam tempoh masa yang ditetapkan... okeh ayat sangat skema! hehehe.. tapi tu la peristiwa paling the best dalm hidup aku

dan dalam tahun 2011 juga aku sekali lagi menerima tawaran belajar bagi memenuhi cita-cita yang aku angankan..harap-harap berjaya la yerk..insyaallah.. 

so azam aku taun 2012 aku cuba nak cepat2 tamatkan pengajian aku dan berdoa aku mampu lakukan terbaik dalam pengajian akan sehingga berjaya seperti yang diharapkan.. tak sabar mau abis kan studya pastu aku nak keje..and pastu nak jadi bini orang..boleh kah???hahahha...

itu yang pasti..okeh sila abiakan.. (@_@)

so kepada semua rakyat jelata hamba mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU dan semoga kalian hidup kalian semua mendapat berkat dariNYA..amin...begitu juga hamba ye....:)




No comments: