CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages


#JIKA HATI ADALAH ISTANA.CHENTA ADALAH SINGGAHSANA.KETULUSAN IALAH MAHKOTA. KESETIAAN ADALAH PIALA TERINDAH.SENYUMAN KEKASIH ADALAH TAHTA.KEJUJURAN DAN KETULUSAN ADALAH PUSAKA#

sin chan wit shizuka

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 15 July 2013

puasa ke 5

assalamualaikum..

ok Alhamdulillah kenyang sudah! berbuka untuk kali ke 5. ishk! kejap pulak rasanye tau-tau dah hari ke 5 puasa kan. tinggal lagi 24 hari lagi nak raya.. hu2 gigh tak membilang hari.. :) bab raya laju aje kan.

ok hari ini berbuka sangat la sedih! makan mee goreng cap tali rapia.. hu2.. nak wat acaner mee ya ampun keras okeh! tawakal je makan. redha dalam pasrah. sob.sob. time2 tu juga asa nak balik kampung terus. rindu masakan ma.

ni la dugaan anak perantau! cewahh gaya tak leh blah kan. macam la jauh sangat. eh tapi kira jauh la jugak sebab kalau jalan kaki 3 hari 2 malam tak tentu lagi sampai.. hihi.

wokeh see next time.. xde pic makanan nak tayang sebab tak ade gambar menarik. kite tayang muka comel je la ye. hu2.. bloger bulan ni sume pakat tayang menu buka dan sahur. hihihi.. meriah sungguh blog bulan ni. kaya dengan makanan.

sob.sob

dugaan puasa. huhu

No comments: