CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages


#JIKA HATI ADALAH ISTANA.CHENTA ADALAH SINGGAHSANA.KETULUSAN IALAH MAHKOTA. KESETIAAN ADALAH PIALA TERINDAH.SENYUMAN KEKASIH ADALAH TAHTA.KEJUJURAN DAN KETULUSAN ADALAH PUSAKA#

sin chan wit shizuka

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, 17 June 2012

II 2 perkara istimewa II

assalamualaikum..

salam sunday...

okei sume umat islam tau yang the day for ISRAK MAKRAJ.. is comming.. so memahami pengertian mengenai ini yang datang dari kebesaran ALLAH S.W.T diberikan kepada NABI MUHAMMAD S.A.W.. sangat bermakna untuk kite.. syukur sangat... 



II SALAM ISRAK MAKRAJ II

Okei lagi 1 yang istimewa kalau tak salah la..hari ni FATHERS DAY kan.. so cume nak ucap pade semua bapa-bapa dan bakal bapa.. selamat hari bapa.. moga dapat jalankan tanggungjawab sebaik mungkin.. :) for my dad.. i love u.. hope abah sihat dan kuat untuk semua perkara.. amin.. 



jom bergumbira di hari bapa:

bapa: ..... ...... (tgh tido2 ayam)
anak kecik chumel: papa..papa... (sambil berlari dengan muka yang penuh bangga)
bapa: apa halnya Iman???
anak kecik chumel: tadi kan Iman tengok Transformer owww... (penuh bangga bercerita)
bapa: Eleh.... nak suh beli menan transformerlah la teww.. (muka poyo jew)
anak kecik chumel: taklah... tadi Iman tengok orang jahat ketuk-ketuk keta tu, terus tukar jadi robot.... jadiiiii.... Iman pun try la ketuk-ketuk keta papa.. tapi tak kjadi pun...Eh..papa..... (si bapa sudah berlari keluar sambil berkata: Adesss!! abis kete EVO 10 aku owh....huhuhuhu!

ok bye...:)

No comments: