CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages


#JIKA HATI ADALAH ISTANA.CHENTA ADALAH SINGGAHSANA.KETULUSAN IALAH MAHKOTA. KESETIAAN ADALAH PIALA TERINDAH.SENYUMAN KEKASIH ADALAH TAHTA.KEJUJURAN DAN KETULUSAN ADALAH PUSAKA#

sin chan wit shizuka

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 26 February 2012

:: JPA vs PTPTN ::

assalamualaikum...

Okei now aku dah mulakan semester ke2 for my master.. so minggu pertama kelas dah mula dan agak kecoh cikit minggu pertama ni al maklumla minggu ni la nak daftar gugur kursus kan.. nak bayor yuran lerr.. and yang tak leh bla plak aku boleh terlepas pandang due date pendaftaran awal kursus.. makanye di kenakan denda!! tensi okeh! tak pasal-pasal melayang 30 henggit ye! di sebabkan aku dak master makanye yuran denda di ganda menjadi 2 dari student degree.. okeh sangat stress di situ! bila master je yuran kali 2 dengan degree! hurm! ape pun tak blehhhhh!!! ok so semester baru sudah bermula makanye berharap semester ni aku dapat lalui dengan semanfaat mungkin... :)

okeh meh sini aku ada salingan sebentar untuk tontonan korang erk.... bek punyeee!!! hehe



hehe.. amacam?? yang mane student asa setuju tak dengan gambor aku tontonkan ni??? hehe... yang mane status student. bakal student, ex student boleh hayati gambor ni bek2 erk... wat ex student boleh imbau kembali kenangan time study dulu... makan maggi bersama kekawan dalam rice cooker ramai2... owhh! aku rindu saat itu bersam teman2 dulu... =(

ok aku chaw dulu... bye bye

>_<

mood: duit.duit.duit..huhuhu







No comments: