CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages


#JIKA HATI ADALAH ISTANA.CHENTA ADALAH SINGGAHSANA.KETULUSAN IALAH MAHKOTA. KESETIAAN ADALAH PIALA TERINDAH.SENYUMAN KEKASIH ADALAH TAHTA.KEJUJURAN DAN KETULUSAN ADALAH PUSAKA#

sin chan wit shizuka

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 18 February 2012

:: hot drama ::

assalamualaikum

ok aku sekarang gilerr tengok dramaaaaa ye.. drama kat tv3 n tv9 sekarang jadi pilihan aku.. tiap-tiap hari aku abiskan masa tengok cite sejak aku free 2 3 ari ni.. okeh drama yang jadi pilihan aku sekarang erk...


Ariana Mikhail


Cinta Pertama.. Cinta Selamanya.....

ok siyess best cite niiiiii... cita tentang kehidupan yang penuh dengan dugaan dan cabaran.. cinta yang boleh membawa kita lupa pada tanggungjawab tapi cinta juga menjadi sinar kepada kehidupan..:) betul ke tak erk?? watak Nora chumel and sweer sesangat dalam ni.. time shoting  kat Paris waa sangat best tengok dorang.. pastu mula aku berangan kalau la aku yang dapat pegi sane kan best.. owwhhh sungguh tidak kusangka.. bila la masa aku plak kan... cite ni drama tv9 yee.. jom kite ton ton ramai-ramai...


Dingin Lavender


okeh jalan cite yang menarik.. berkisar kehidupan remaja dan juga memberi panduan tentang islam.. nice.. aku suka.. lagi-lagi watak Jannah siyes menjadi.. dia pun cantik, lembut... sesuai sangat perwatakan bertudung sebagai gadis kampung nampak bersahaja tapi ayu... aku suka tengok dia.. :) jom layan drama kat Tv3...


Aisheteru


Dua Jejaka Satu Cinta...

haha..okeh cite ni funny bagi aku.. kehidupan cinta remaja.. watak dalam citer ni pun yang slumber so tak asa bosan dan terhibur.. walau ramai pelakon muda yang baru tapi dorang nampak macam cool je.. menjadi jugk la watak dorang.. best best.. jom kite layan.. drama kat tv9... :)


Vanila Coklat


citer yang funny. sweet, chumel... haha.. bagi yang tahan jiwang boleh la layan erkk.. kalau tak tahan jiwang asa mesti kene kutuk kan.. kihkih.. aku on je.. leh layan sume cite.. janji best... so ape pun tengok lerr kesudahannya camne kan... :) drama tv3 layannnn.....


Pelangi Kasih


huhuhuhu.. cite yang agak slow but mencabar.. sebab watak penjahat pun tak agrasif okeh.. slow jew wat jahat pun.. huhu... so penuh dengan kejutan.. hehe... muka-muka pelakon pun psaiko jerkk sume... suram tapi menarikk bagi aku... :) jom layan drama tv3 yerkkk....


Atas Nama Cinta


okeh cite masih baru dan aku pun baru tengok.. mula-mula macam boring tapi bila tengok nak tau plak sambungan dia.. haha.. coz sekarang masih lagi dengan watak kanak-kanak kan.. hero and heroin hot lum kuar lagi beb.. so mau tau la itu orang bila besar jadi siapa la... hehehe... cite yang penuh dengan dugaan yee setakat ini... ok drama kat tv3 ganti gemersik kalbu...:)


haaa.. tu lerr cite-cite melayu drama yang hot bagi aku.. amacam gilerr rajin kan aku melayan citerr.. nak wat camne haa.. boring punye pasal layan cite aje la... coz tenet pun leh tahan la laju sehingga aku boleh layan sume drama-drama itu dengan jaya nyee.. dah tu ciap komen2 gaya macam pengarah drama kan.. kihkih... =)

No comments: