CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages


#JIKA HATI ADALAH ISTANA.CHENTA ADALAH SINGGAHSANA.KETULUSAN IALAH MAHKOTA. KESETIAAN ADALAH PIALA TERINDAH.SENYUMAN KEKASIH ADALAH TAHTA.KEJUJURAN DAN KETULUSAN ADALAH PUSAKA#

sin chan wit shizuka

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 12 January 2012

rompak lagi..haisshh!!

assalamualaikum..

ari ni aku terbaca lagi kes rompak-rompak kat umah ni..baru je bape ari lepas aku ada terbaca kes rompak yang berlaku kat kuantan.. kalau tak silap aku 6hb ari tu.. ni pun aku terbaca kat blog ceeramoon tu akak kepada bolgger sepet.. dia ada letak link mangsa rompak kat situ. korang boleh baca... mangsa yang kena rompak tu pun blogger gak... dah ler perompak yang masuk umah mangsa tu ada yang tak berbaju..eee..menakutkan sungguh...!! time tu la plak suami mangsa outstation.. dorang cam ada syak perompak tu sume macam dari kalangan pekerja yang datang pasang grill kat umah dia.. coz sebelum kejadian tak salah aku mangsa cakap umah dorang baru je siap pasang grill dan perompak tu masuk pun melalui grill tu.. dorang macam dah tau jalan..kesan pada grill tu tak nampak pun..kira macam tak rosak sangat la..kalau tak salah information aku la erk..kalau salah korang jangan percaye ye..sori dari aku.. so kena ati-ati la ye sume.. kalau korang nak tau lebih lanjut pasal kes rompakakn tu korang baca kat blog mangsa erk.. sini..

ok pastu tadi aku baca la gosip-gosip artis ni kan kat blog sape lagi kalau bukan abag nara..yang sentiasa sensasi dan terkini..hihihi.. sekali aku terkejut tengok entry abang nara pasal umah WARDINA plak ye masuk perompak...ala pengacara yang chumel tu.. siyes terkejut..baru je bape ari ada kes rompak..kali ni ada lagii... dah ler suami wardina kena pukul coz perompak marah dorang tak ade barang kemas.. eh! suka ati ko je kan nak pukul orang..dah ler nak barang orang...pang kangg!! huhuhu,,poyo berani je aku ni...dalam blog boleh ler nak melawan kan..cer depan-depan mau terkencing terberak aku ketakutan..hihi..






tapi tu la..asa risau sangat sekarang kan.. orang senang je nak senang, nak dapat duit.. kite keje penat-penat beli tu beli ni.. dorang senang je kebas camtu tanpa asa kesian.. eee geram tul!! cer pikir kalu kena kat family korang came...!!! tolong la weii insaf laa.. cuba cari keje yang boleh bagi kesenangan dengan cara yang elok.. orang yang ko rompak tu pun bukan dia boleh dapat barang senang-senang camtu jew pon.. dia pun bersusah gak awalnye... kene stdy dulu nak dapt keje ok..pas stdy cari keje plak..pastu g keje pagi petang siang malam nak dapat barang yang dorang nak.. kau datang senang-senang je guna kekerasan amik barang orang ye... plesss la beb! sila ada rasa tangungjawab sikit untuk move ur life sendiri.. ape da.. ape pon tak boleh!! amcam garang takk??hehe

haaa..kan aku da bebel macam mak nenek ni...hihihi..emo tetiba aku kan..haruslaa.. aku kan rakyat yang perihatin.. aauuww!! ok la..xmo bebel lagi.. cume aku nak cakap moga Wardina n family dapat terima dugaan ni dengan redha..maybe ada hikmah dia kan setiap kejadian yang berlaku.. dan kepada mangsa bloger tu pun aku arap dia dapat terima dengan redha.. minta jauh dari family aku...amin..


No comments: