CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages


#JIKA HATI ADALAH ISTANA.CHENTA ADALAH SINGGAHSANA.KETULUSAN IALAH MAHKOTA. KESETIAAN ADALAH PIALA TERINDAH.SENYUMAN KEKASIH ADALAH TAHTA.KEJUJURAN DAN KETULUSAN ADALAH PUSAKA#

sin chan wit shizuka

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 19 September 2011

::konvo part 1::

assalamualaikum...

cakap pasal konvo
aku nk cite al kisah time nak amik jubah konvo
perghh!! penet kott!

17hb sept 2011
bangun pagi2 *pagi kew*
ok solat suhur ye..
pas subuh x tido lagik semata2 mau amik jubah konvo
okeh giler gigih kan..hehe
biasa terus lentok balik al maklumla kelas aku sekarang xde yang d awal pagi

harus lerr gigihkan
mau dapat saiz yang okeh n chatek punyee
so selaju mungkin berciap bersama
teman2 seperjuangan
ecewahh!
hehehe

time dalam jadual tetapkan kol9-12.45 for fak aku
sok 9.15 am sampai DECTAR
igt x ramai g sampai
sekali....... okeh anda silap ye
penuh dah kot DECTAR tu
park kete pun hampir penuh

so msk la dalam DECTAR ikut arah dia
sekali tak jumpa
turun nek tangga last2 kena beratur area bawah gk
okeh xpe terus agenda
beratur..beratur n beratur akhirnya dapat paper beg
and dalamnya ade shawl dari UKM *terima kasih kepada UKM kerana menghadiahkan shawl yang chantekk kepada saye ye..nati kasi lagi..*:)

after tu...
ciap 1 step
igt jubah terus dapat dah beratu lama2
tapi tidak ye so gigih pergi mencari tempat amik jubah plak

arahan: Aras 3.pintu 2 DECTAR
okeh nek tangga untuk mencari yang tempat yang di arahkan
nek punye nek punye nek
shit!! xde okeh tempatnye
okeh stress jap..penyut plak mintak d isi
tekak plak mintak d basahkan..
haigooo...ponim eh!

but usaha mencari d terus kan gak even penat
okeh turun tangga lagi  ye dari aras 3 ke aras bawah
gilerr penat!

tengok bord kat bawah ada bagi tau pandu arahnya
okeh so follow de area
go go n go..
nek nek n terus nek tangga
lastly jumpe..
nuh d hujung dunia
haaa..hamek ko..patut xjumpa
hahaha..gelak pada diri sendiri!!
damm shhit!
ok now jubah dah d ambik..

juz tunggu hari majlis berlanggsung jew..pweett!!
bila tengok jubah ada macam asa bangga jew dapat pakainye (^_^)
ye r dulu study ntah pape kot punye pemalas
haiyoo...
tp sekarang ALLHAMDULILLAH...
masih berpeluang nak majukan diri..
ceeewaahhh!! ayat skema seh!!
lalala...

ok la next part kite stoliy lagi erk.....

congrate utk diri sendiri...:)

bye..

No comments: